fredag 9. april 2010

Armyen - Januar 2011

Jaja da skal jeg i armyen Januar 2011 er planen, vet ennå ikke helt hvor jeg skal hen, men akkurat nå skal jeg til Rena, Hærens Taktiske trenings senter (HTTS) som ligger i Rena, Åmot kommune ligger i et av Norges mest vidstrakte skog og fjellområder, 30 kilometer nord for Elverum, i den sørlige delen av Østerdalen. Kommunen har ca 4400 innbyggere. Selv om Rena ligger landlig til er ikke veien lang dersom du ønsker litt skikkelig byliv. Med bil bruker du cirka 25 minutter til Elverum, 50 minutter til Hamar og to timer til Oslo. Så det kan nok bli noen heftige turer til Oslo av å til, kjenner ikke til Elverum, så vet ikke om det er noe å "reise" til, men Hamar er sikkert bra xD
Men som sakt har jeg ikke bestemt meg helt ennå hvor jeg vil, forsatt en stund til jeg skal inn. Litt deiligt med tenketid, men også litt fustrerende pga er jo så utroligt mye å velge mellom, skulle gått an å valgt alt :D Tiden vil vise hvor jeg havner, men satser på noe jeg kan komme meg utenlands med å evt inn i en av spesial styrkene (store mål, større vilje til å nå dem)

Hærens taktiske treningssenter (HTTS)

Ingen kommentarer: