mandag 26. april 2010

Mc lappen

Oh då har eg vore på nettet for å se hvor man kan ta mc lappen i Haugesund, å d som eg da fant ut var atte d e 2 plasser, men pga manglende info på den ene siden kunne jeg ikke bestemme mg helt ennå, trenger å vite pris å sånt begge plassene, å Evt ventetider osv. Men tror dette kan bli bra, enaste det e dyrere med mc kjøretimer enn med bil, sjer m det da?:o ser jo att d e mer risiko å kjøre mc, men likevel:p men Mail sendt, så håper jeg får svar til imårå, så må jeg ringe å hørre hvor lang tid teori kurser tar, pga tvile jeg kan ta mg fri fra jobb for å gå på mc teori kurs xD
Har tenkt lenge på att mc lappen hadde vært kjekt å tatt, men d var etter igår da jeg å Emma kjørte fra Høyanger jeg ble skikkeli sugen på å ta mc lappen. Di timene d tok å kjøre så vi en Haug med mc folk, alle hilser på hverandre osv, skikkelig sosialt. Så super kjekt ut<3

Her sitter jeg da på jobb oppe i kranen å drømmer om dn dagen jeg har egen mc:) å ikke bare d, nå vil jeg jaggu lære å spille guitar også:p inspirert av Emma ;) så då blir d nok en del timer på nettet på leit etter en rosa guitar <3 ønsker meg selv lykke til :D

Ingen kommentarer: