tirsdag 4. mai 2010

I love u, but i hate u!!

Ønske att alt var som før, ønske ting ikke ble som de er idag. Hater å gå å tenke på
Deg, hater å ikke vite ha du tenker. Vi hadde det så fint en periode, ønske vi kunne hatt det finere nå. Men nei, nå er alt det fine over, det er så vitt jeg ser deg eller snakker med deg, alt har blitt forandra, akkurat som 2 ukjente. Har du glemt det vi hadde? Har du glemt hvor godt det var? Har du glemt meg helt?
Lurer på om du noen gang tenker på meg, lurer på om du savner meg slik jeg savner deg?!? Vi er litt forskjellige du og jeg, men når vi hadde det fint var vi begge helt like. Lurer på hva som hadde sjedd videre, det var ikke lenge det varte, men lenge nok til att jeg ble gla i deg, du sa du var gla i meg også!
Jeg ble gla når jeg var med dg, jeg ble gla når jeg fikk SMS av deg, selv om det alltid var jeg som skrev først!! Jeg savner dg noe sykt!!
Håper du leser dette en dag, å når den dagen kommer håper jeg att du angrer, jeg håper du ser tilbake å angre på du tok feil valg.
xoxo

Ingen kommentarer: