søndag 9. mai 2010

Litt av kvart :p

Søndag å eg har natt helg, sitter her på røyketerrassen å røyke petterøe's 3 lyse blå å drikke cola (a), usj smake helvett!! Så hvorfor sitter jeg da her å røyke på dritet, jo d skal jeg fortelle, di mentolett badlene som var å få va tørrere en ørkenen selv, når
Man pressa på badlå hørte man kor knust tørt d var, så da ble d Lyse blå!! Men shitt happends, må vel begynna slutta røyka snart o, militæret nærme
Seg, å eg hakke begynt å trent ennå, haha typisk mg å begynna ukå før eg ska inn;) men sjerpings!! Ska faktisk trena m Emma min imårå <3 Wii!! *glede seg* gangsperren har faktisk begynt å gitt seg itte Hydro rundt:p så då e d på tide med nye dager m gangsperr xD elle naj, ska varma opp å tøya ut Neste gang vertfall ;)

Hoho imårå skal jeg ha min første gitar time med Emma , så håper på å få lært mg noen grep så jeg faktisk kan begynna spill litt selv ( å sikkert synga litt i sjul )

Men ha en forsatt go søndag alle sammen, jeg blir sittende her på hydro
Til 07,30, da er d avgåre Kåre hjem t sengå <3
xoxo

Ingen kommentarer: